شهردار منطقه 22 گفت: با اهداي قطعه زميني با مساحت 2 هزار مترمربع در منطقه 22 در ساخت سراي سالمندان جديدي براي پايتخت با موسسه خيريه كهريزك همكاري كرده است .

حسين مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: اين سراي سالمندان پس از احداث و راه اندازي امكانات نگهداري از سالمندان را به صورت روزانه در اختيار خواهد داشت.
وي تصريح كرد: در اين مركز امكاناتي چون خدمات پزشكي محدود و خدمات ورزشي تفريحي با ساخت فضاي ورزشي متناسب با نياز سالمندان ارائه مي شود.
وي با اشاره به اينكه عمليات ساخت پروژه خدمات روزانه سالمندي در منطقه 22 توسط موسسه خيريه كهريزك صورت مي‌گيرد افزود: با پيش بيني صورت گرفته طي يكسان سازي آينده اين فضا بعنوان فضايي جديد آماده بهره برداري شهروندان خواهد بود.
گفتني است در اين آسايشگاه نگهداري درمان و توانبخشي از معلولان، سالمندان و بيماران مبتلا به ام اس بي بضاعت و تلاش براي پيشگيري از پيشرفت ضايعه ها و تسكين درد آنها صورت مي گيرد همين طور كمك به نيازمندان و آسيب ديدگان حوادث ناشي از سيل و زلزله، آتش سوزي، جنگ و حوادث غير مترقبه در حد امكان جزو برنامه هاي اين موسسه است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار