برنامه هاي اوقات فراغتي كه تابستان امسال شهرداري تهران در نظر گرفته با هدفي همچون توسعه نشاط، سرور و پويايي براي شهروندان است.

مدير كل فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه ها و اوقات فراغت با اهدافي همچون توسعه نشاط، سرور و پويايي در ميان شهروندان با  توجه به محوريت خانواده مبتني بر موازين و مقررات ديني،‌كاهش آسيب هاي اجتماعي، ارتقاي آگاهي و تقويت مناسبات انساني و اجتماعي برگزار مي شود.
رمضاني تصريح كرد: گذران اوقات فراغت شهروندان تهراني از ديگر اهداف اين برنامه ها است كه با بهره گيري از ظرفيت ها و امكانات موجود، فراهم سازي و ايجاد امكان تفريحات سالم و مناسب در قالب ورزش همگاني و گسترش تفريحات سالم  و مناسب در قالب ورزش همگاني ارائه خدمات و معرفي امكانات با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و معرفي فرهنگ هاي بومي و محلي برشمرد.
مديركل فرهنگي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: برنامه ها و اوقات فراغت تابستان به سه بخش برنامه هاي متمركز ، برنامه هاي نيمه متمركز و برنامه هاي غيرمتمركز تقسيم مي شود.
وي خاطرنشان كرد: برنامه هاي غير متمركز در ايستگاههاي فرهنگي در تمامي محلات شهر تهران با ايجاد استيج هاي فرهنگي هنري، اجراي برنامه هاي مذهبي نمايشگاهي و كارگاه هاي آموزشي سرگرمي و تفريح شادي و نشاط در سطح 374 محله شهر تهران برگزار و نيمه متمركز به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري در بوستان نهج البلاغه، ولايت پليس و آزادگان برگزار مي شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار