رئیس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: براي بستن تنگه هرمز طرح داریم، چرا که يک فرد نظامی بايد برای هر موضوع، طرحی داشته باشد اما مبادرت به انجام این کار نخواهيم کرد مگر اینکه منافع کشور به خطر بیفتد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه هشتمین همایش دكترین مهدویت با بيان اينکه موضوع موعودباوری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهفته و دلایل پیروزی مردم ایران نیز در همه صحنه ها همین است؛ افزود: هیچ گاه دست هنرمند دینی، روحانی، قدسی، معنوی و مهدوی خالی نیست؛ زیرا كتاب حكیم مجید الهی آیاتی سراسر هدایت به سوی مهدویت را دارد كه هنرمندان می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی با بیان اینكه بسترهای تاثیر فرهنگ مهدوی به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قابل مشاهده است اظهار داشت:‌ موعود باوری، بنیاد فكری امام و موید نظریه امام و امت است.

سرلشکر فيروزآبادي ادامه داد: بیداری اسلامی به دنبال امام و امت میشود و در مقالات دانشمندان كشورهای اسلامی، بر دو موضوع امام و امت تاكید شده است.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: ‌امنیت در قرآن به اولی‌الامر سپرده شده و هر مسلمانی در خصوص اولی‌الامر تكلیفی بر عهده دارد كه باید آن را انجام دهد.

وي با اشاره به موعود باوری در مبارزات اسلامی و پیروزی انقلاب افزود: در انقلاب اسلامی هزاران و میلیونها صحنه باشكوه وجود دارد كه هنرمندان می‌توانند آن را به صحنه بیاورند و عشق و شور مردم را تهییج كنند.

سرلشکر فيروزآبادي اظهار داشت: همه خصوصیاتی كه در ظهور حضرت مهدی (عج) است، در انقلاب اسلامی ایران نیز وجود داشت و همانطور كه ظهور مهدی(عج) مختص همه ملت‌های جهان است،انقلاب اسلامی ایران نیز مختص یك امت و ملت نیست.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی با تكیه بر نیروی ایمان در دوران دفاع مقدس با همه قدرتها مقابله كرد.

وي ادامه داد: رزمندگان در جنگ با صدام و همه قدرتهای استكباری با روحیه كامل و با نشاط حمله‌ور شدند و به این دلیل بود كه دستهای حضرت مهدی ( عج ) را بر سر خود می‌دیدند و به خاطر حكومت مهدی می‌جنگیدند.

سرلشکر فيروزآبادي تصریح كرد: نام مهدی(عج) چه در عملیات‌های ارتش و چه عملیات‌های سپاه عامل پیروزی بود.

وي همچنين در حاشيه اين مراسم با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال بسته شدن تنگه هرمز گفت: براي بستن تنگه هرمز طرح داریم، چرا که يک فرد نظامی بايد برای هر موضوع، طرحی داشته باشد اما مبادرت به انجام این کار نخواهيم کرد مگر اینکه منافع کشور به خطر بیفتد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار