با توجه به قطعی شدن همکاری خوزه مانوئل با تیم فوتبال پرسپولیس، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من به هيچ وجه قول قهرماني تيم پرسپوليس را در ليگ دوازدهم نمي دهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  جلسه معارفه وی که قرار بود رأس ساعت 12 امروز 17 تیر در هتل آکادمی المپیک آغاز شود با 40 دقیقه تأخیر آغاز شد. بالاخره پس از کش و قوس های فراوان برای اینکه چه کسی می تواند سکان هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را به عهده گیرد خوزه مانوئل با مسئولان سرخپوشان به توافق رسید تا اين تيم را در لیگ 12 یاری کند.

ضمن اینکه شنیده ها حاکی از این است که اگر وی بتواند این تیم را قهرمان لیگ فصل جاری کند؛ رويانيان 60 درصد از مبلغ قرارداد وی را به عنوان پاداش به مانوئل خواهد داد.

گفتنی است، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه معارفه خوزه مانوئل حضور نیافته و معاونان باشگاه به جای وی در این جلسه حضور پیدا کرده اند.

لازم به ذکر است که در این جلسه نظم خوبی برقرار نیست ضمن اینکه محسن عاشوری نیز در این جلسه حضور پیدا نکرده است و خوزه مانوئل سراغ او را می گیرد.

مانوئل اعلام کرد براي مراقبت از خودم به کسي احتياج ندارم

در ميان سخنراني مانوئل سرمربي جديد سرخپوشان وي اعلام کرده که من خوزه مانوئل هستم و به توانايي هاي خودم اعتقاد دارم و براي مراقبت از خودم احتياج به کسي ندارم.

ضمن اينکه مسئولان حاضر در جلسه نيز مراقب هستند تا اصحاب رسانه سوال هاي حاشيه اي و جنجالي نپرسند.

گفتني است، جمشيد زارع تنها توانست به مدت 5 دقيقه در اين جلسه حضور يابد و پس از آن محل جلسه را ترک کرد.

خوزه مانوئل : قول قهرماني نمي دهم/ براي حضور در ايران صلاح ندانستم با كيروش مشورت كنم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: براي حضور خودم در ايران صلاح نديدم كه با كارلوس كيروش مشورت كنم زيرا من خوزه مانوئل هستم و مي دانم كه چطور بايد از خودم مراقبت كنم.

*با ناداوري ها مبارزه مي كنم

وي افزود: با هر نوع ناداوري كه در بازي هاي تيم فوتبال پرسپوليس رخ دهد مبارزه مي كنم و هيچ ترسي از كسي ندارم و از هيچگونه تهديدي هم نمي ترسم و براي هر شعاري كه از سوي هواداران به سوي من روانه شد آماده ام./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار