معاون بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق:

حضور دوباره جاسبي در دانشگاه آزاد متناقض با مطالبات دانشجويي است

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) با بيان اينكه حضور دوباره جاسبي در دانشگاه آزاد، كاملا متناقض با مطالبات دانشجويي است، گفت: جاسبي در طول 30 سال حاكميت خود در دانشگاه آزاد هر اقدامي كه خواسته انجام داده است و اكنون بايد پاسخگوي عملكرد خود باشد.

مصطفي حضوري معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشنهاد ارائه شده به جاسبي براي عضويت دوباره وي در هيات امناي دانشگاه آزاد گفت: ابهامات جدي دوره مديريت جاسبي نشان داد كه وي عملكرد مثبتي از خود ارائه نكرده و ضعف‌هاي جدي داشته است و هنوز به پرسش هاي جنبش دانشجويي نسبت به عملكرد جاسبي پاسخ داده نشده است.

وي با اشاره به مسائلي از قبيل ظهور دانشگاه واحد آكسفورد و كشيده شدن اين موضوع به مجلس و اتهامات مهدي هاشمي افزود: سوالات ما همچنان در اين موارد باقي است كه چگونه  اين تخلف بزرگ در دانشگاه آزاد اتفاق افتاده است.

حضوري تصريح كرد: چگونه مي توانيم از كسي كه هنوز در قبال موارد منفي و تاريك كارنامه گذشته خود پاسخگو نبوده در خواست كنيم كه به هيات امناي دانشگاه آزاد برگردد.

معاون سياسي بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به مديريت 30 ساله جاسبي در دانشگاه آزاد خاطرنشان كرد: جاسبي طي اين مدت در مديريت دانشگاه آزاد هر اقدامي كه خواسته انجام داده است و اكنون بايد پاسخگوي عملكرد خود در برابر شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مديريت جديد دانشگاه آزاد باشد.

وي ادامه داد: حضور دوباره جاسبي در دانشگاه آزاد، كاملا متناقض با مطالبات دانشجويي است يكي از مطالبات جنبش دانشجويي پاسخ به عملكرد واحد آكسفورد است كه هنوز هيچ گونه پاسخي به آن داده نشده و حالا جاسبي به يك سمت جديد نيز گماشته مي شود.

حضوري در پايان با اشاره به حضور مجدد جاسبي در هيئت امناي دانشگاه آزاد، خاطرنشان كرد: اين اقدام عملي اشتباه است و بايد به سرعت اصلاح شود تا به واقعيت نپيوندد.
/ش3
برچسب ها: حضوری ، جاسبی ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار