سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در گذشته و قبل از اعزام به مسابقات نتایج را پیش بینی می کردم ولی دیگر پیش بینی نمی کنم.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش بینی اصلاً کار درستی نیست چون جریانات آنچه که می خواهی به پیش نمی رود، در گذشته نیز خام بودم که پیش بینی می کردم و دیگر هیچ نتیجه ای را برای تیمم پیش بینی نمی کنم.

وی ادامه داد: در ماه های گذشته برای 6 وزنه بردار تیم ملی طوری برنامه ریزی و پیش بینی می کردم که رکوردهای خوبی را برای المپیک 2012 جابجا کنند و تفکراتم فراتر از اینها بود ولی تاکنون شرایط آنگونه که می خواستم پیش نرفته است.

باقری خاطرنشان کرد: پیشرفت بهداد سلیمی خیلی خوب و سریع پیش می رفت ولی مصدومیت ناگهانی اش این پیش بینی ها را به هم زد و سه هفته گذشته وقتی بهداد را می دیدم اصلاً فکر نمی کردم که به المپیک برسد ولی شرایط کمی بهتر شده است و باز هم امید اول کسب مدال طلا وزنه برداری به آمادگی نسبی خود بازگشته است.

وی ادامه داد: پیشرفت وزنه بردارانی همچون کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی عالی است و دیگر نفرات همچون محمدپور و نصیر شلال در مدت باقی مانده خود را به فرم ایده آل بدنی و رکوردهای خوبی خواهند رساند.

باقری در پایان تأکید کرد: تمام نفرات حاضر در تیم ملی وزنه برداری شانس کسب مدال را دارند و حتی توان گرفتن مدال های خوش رنگ المپیک را نيز دارند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار