شركت نخ تایر صبا 90 درصد نیاز داخل كشور را تامین می كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ، مدیرعامل شركت نخ تایر صبای زنجان،100 درصدمواد اولیه موردنیازاین شركت را تولید خارج از كشوردانست وگفت: تلاش می شودبا عبورازتحریم ها،برای تامین نیازداخل كشوربه نخ تایرفعالیت مضاعفی صورت گیرد.

صنعا به آغازصادرات این شركت از پارسال اشاره كردوافزود:سال 90 این شركت ضمن عقدقراردادی با شركت چینی،موفق به فروش دو میلیون دلاری محصولات تولید شده شود

وی با بیان اینكه این شركت روند فعالیت و تولید خود را همچون پارسال ادامه خواهد داد،اظهار كرد:طی سه ماه گذشته این شركت موفق به انعقاد دو قرارداد صادراتی با شركت های چینی وعراقی به ارزش 800 هزار دلار شده است.

مدیرعامل شركت نخ تایر صبای زنجان،شرایط اقتصادی پارسال را بسیار سخت و دشوار توصیف كرد و گفت:امسال نیزبا وجود شرایط مشكل تر نسبت به گذشته این شركت برای تحقق فرمان رهبری وتامین نیاز داخلی تلاش خواهد كرد.

گفتنی است؛مجتمع نخ تایرصبا با ماموریت تولیدمنسوج استخوان بندی تایرازجنس نایلون 6 و6/6 برای تمامی تایرهای سواری وباری،بزرگترین تولید كننده این محصولات در منطقه خاورمیانه و تنها كارخانه ای است كه چرخه كامل فرآیند تولید نخ تایر را دارد./س
برچسب ها: تأمین ، نخ تایر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.