رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند گفت: اصلاح و ایمن سازی و روكش آسفالت تمامی راه های شهرستان دماوند با مساعدت و عنایت اداره كل راه و ترابری استان تهران با اختصاص اعتبارات به موقع، تا قبل از فصل سرما انجام می شود.

'اكبر وطن دوست' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از احداث راهدارخانه سه منظوره سوله نمك، آشیانه ماشین آلات و ساختمان اداری برای استقرار نیروهای اداره راه در فصول سرما روبروی سه راهی آبسرد جنب پمپ بنزین خبر داد و گفت: فونداسیون این پروژه انجام شده است كه به محض رفع مشكل معارض مردمی با همكاری شهرداری آبسرد در صددیم تا قبل از فصل سرما راهدارخانه را در راستای تسهیل عبور و مرور و ایمنی سفر هموطنان به بهره برداری برسانیم.

وی، پروژه جاده قدیم 'همند' آبسرد را یكی دیگر از موارد دارای معارض مردمی عنوان كرد و گفت: با وجود اینكه پیمانكار و مشاور در انجام این پروژه سرعت عمل دارند ولی وجود معارضان و ایجاد مشكل اعم از شكستن شیشه لودر و ... روند پیشرفت این پروژه را كند كرده است.

رییس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند، تعریض و بهسازی حدود پنج كیلومتر محور 'كیلان ساران' را یكی دیگر از پروژه های اداره راه و ترابری عنوان كرد كه 80 درصد عملیات آن انجام شده است و مابقی آن نیز در حال اجراست.

وطن دوست، با اشاره به انتخاب پیمانكار و مشاور نصب علائم با مطالعه و در نظر گرفتن استانداردهای لازم از سوی اداره كل برای هر شهرستان، خاطرنشان كرد: نصب علائم تمامی مسیرهای شهرستان دماوند نیز توسط كارشناسان امر در حال مطالعه است و تا پایان ماه تمامی علائم و تابلوهای قدیمی برداشته و تابلوگذاری بر اساس استاندارد انجام می شود./س

برچسب ها: آسفالت ، سرما ، ایمن سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.