رئيس ديوان محاسبات كشور گفت: ديوان محاسبات از نظر ساختار يك موجود چند وجهي بوده و با حسن نيت، قانون و كارشكني مي توان آن را به خوبي ا داره كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحماني فضلي در مراسم توديع اصغر عربيان و معارفه امين حسين رحيمي به عنوان دادستان ديوان محاسبات كشور و همچنين ابقياي خود به عنوان رييس اين ديوان با ارايه گزارشي از عملكرد اين ديوان گفت: ديوان محاسبات كشور از نظر ساختار موجودي چند وجهي است لذا اين سازمان اداره نمي شود مگر با حسن نيت، قانون و كارشناسي و چنانچه  اين سه فاكتور در اداره اين سازمان لحاظ نشود اداره آن كار آساني نيست.

وي در ادامه افزود: اقداماتي كه در ديوان محاسبات انجام شده با روالي كه در اين چهار سال طي شده حداقل فعاليت اين ديوان براي برداشتن گامي بزرگ در راستاي حسابرسي كلان در كشور بوده است.

رحماني فضلي همچنين تصريح كرد: كاركنان  ديوان محاسبات نيروهاي پاك و زحمت كشي هستند چرا كه بر اساس گزارشات كمترين تخلفي در اين ديوان صورت نگرفته است.

رييس ديوان محاسبات افزود: همواره در ديوان محاسبات سعي كرديم با ارايه پيشنهادات جدي در مباحث مربوط به برنامه و بودجه تخلفات را كمتر و در صورت بروز كنترل كنيم.

وي ادامه داد: در حوزه آموزش توانستيم بيش از 540 ساعت در ديوان محاسبات كشور آموزش‌هايي را ارايه دهيم و در خارج از ديوان نيز آموزش ها را گسترش داديم و حتي زميني به متراژ 5 هزار هكتار در دماوند و كرج را در حوزه انتشارات توانستيم  تهيه كنيم.

رئيس ديوان محاسبات كشور با اشاره به اينكه در حوزه بين الملل بسيار فعال عمل كرديم، گفت: در زمينه جذب نيرو تمام سعي و تلاش خود را كرديم تا نيروهاي فعال را جذب كنيم و 150 نيرويي كه گرفتيم مدارك اكثريت آنها كارشناسي ارشد است.
/س2

برچسب ها: دیوان ، اخلاق ، قانون ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار