وزیر علوم گفت: ورزش و تربیت ‌بدنی از جمله اموری است که به فرموده مقام معظم رهبری باید با جدیت و در کنار دانش و ارزش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کامران دانشجو در پیامی به یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور که در بیرجند در حال برگزاری است، تصریح می‌کند: حضور پرشور شما دانشجویان و فعالان عرصه دانش و پژوهش در یازدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی ویژه دانشجویان دختر سراسر کشور که مقارن با ایام میلاد مبارک حضرت ولی عصر (عج) در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود، موجب افتخار و عرض تبریک است.

وی در این پیام می‌افزاید: این مشارکت وسیع نشان می‌دهد زمینه فعالیت دانشجویان دختر در امور فرهنگی، ورزشی و کسب مدال افتخار به لطف الهی و تلاش مسئولان برای این بخش از جامعه دانشگاهی کشور به خوبی فراهم شده است و خدواند متعال، انسان اعم از زن  و مرد را در بهترین وضعیت آفریده و بر آفرینش خود مباهات کرده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این پیام تصریح می‌کند: تفاوت طبیعی زن و مرد به معنای تبعیض و مانع از تساوی برخورداری آنها از مواهب الهی و مقامات علمی و معنوی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی از جمله المپیادهای فرهنگی و ورزشی نیست بلکه این تفاوت‌ها تکمیل‌کننده پیکره جامعه و سازنده خانواده به عنوان هسته‌های اصلی اجتماعی است.

دانشجو در این پیام تاکید می‌کند: شما دانشجویان با شناخت توانایی‌ها و حرکت در مسیر رشد و بالندگی و به فعلیت رساندن استعدادهای خود، به بهره‌وری از ظرفیت قابل توجه نیروی انسانی در جمهوری اسلامی کمک می‌کنید.

وی در این پیام اضافه می‌کند: امتیاز رویکرد اسلام به فعالیت‌های اجتماعی زنان، حضور فراگیر در همه عرصه‌ها با حفظ عفاف و رعایت حریم، حرمت و احترام آنان بوده که امید است با بهره‌گیری از تمامی فرصت‌ها و حفظ کامل ارزش‌های والای زنان در راستای پیشرفت و تعالی خود کوشا باشید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این پیام خاطرنشان می‌کند: از یکتای بی‌همتا توفیق همه شما دانشجویان ورزشکار را در تمام شئون فردی و اجتماعی به ویژه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نیز موفقیت در مسابقات فرهنگی و ورزشی مسئلت می‌کنم./ج1

برچسب ها: بیرجند ، پیکره ، کوشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.