مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرق در بازدید از پروژه های در دست اجرای این بنیاد دراهر از اختصاص بیست میلیارد ريال برای اجرا و تکمیل طرح های روستاهای اهر خبر داد.

محمدی درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، گفت: امسال در جهت حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته مناطق روستایی آذربایجان شرقی برای اجرا و تهیه طرح هادی روستاهای بخش مرکزی و هوراند شهرستان اهر یازده میلیارد ريال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان، شش میلیارد ريال از محل اعتبارات ملی و مابقی از سایر اعتبارات اختصاص یافت تا برای توسعه و عمران و آبادانی مناطق روستایی شهرستان اهر هزینه شود.

این مقام مسئول استقبال و پیگیری مردم برای اجرای طرح های هادی در روستاها را بسیار قابل توجه عنوان کرد و افزود: با فرهنگ سازی مناسب انجام شده تاکنون 500 روستای استان به صورت خودجوش با مسیرگشایی های لازم اعلام آمادگی کرده اند که طرح هادی دراین روستاها اجرا شود.

وی، سهمیه اختصاصی به آذربایجان شرقی را در مقاوم سازی و ساخت اماکن روستایی در سالجاری دوازده هزار واحد مسکونی اعلام کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن افزود: طی سال گذشته سهمیه اختصاصی واحدهای مسکونی استان هشت هزار و چهرصد واحد مسکونی بود که با تلاش مضاعف همکاران و استقبال مردم و همراهی بانکهای عامل با ساخت نه هزار و دویست واحد مسکونی بیشتر از سهمیه اختصاصی تحقق یافته است که از این تعداد 7200 واحد مسکونی به اتمام رسیده و دو هزار واحد مسکونی نیز در دست ساخت می باشد.

وی، در خصوص ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز گفت: 13 هزار واحد مسکونی در این شهرها در دست ساخت می باشد که ازاین تعداد هشت هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و پنج هزار واحد مسکونی نیز از سوی شرکتهای انبوه سازی در حال ساخت می باشد که تا پایان سالجاری نیز این تعداد باقی مانده به اتمام می رسد. 

برچسب ها: اختصاص ، هادی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.