عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به ضرورت حذف تعطيلات تابستانه گفت: مجلس براي اين ملتي كه هميشه در صحنه بوده اند و هميشه از نظام و مسئولان حمايت كرده اند بايد 3 شيفته فعال باشد.

حسن كامران دستجردي نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر ضرورت حذف تعطيلات تابستانه مجلس گفت: پارلمان براي الگو شدن بايد اصلاح را از ساختار خود آغاز كند چرا كه اين در حالي است كه در قوه مجريه و قوه قضائيه چيزي به اسم تعطيلات تابستانه وجود ندارد و در مجلس هم نبايد چنين تعطيلاتي باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه مجلس باید با حذف تعطيلات هر چه بيشتر به امور نظارتي و تخصصي بپردازد، افزود: نمايندگان مجلس نيز بايد با حذف تعطيلات تابستانه همچون كاركنان دولت تنها 5 روز تعطيلي داشته و به تعبير مقام معظم رهبري نمايندگان بايد الگو باشند.

نماينده مردم اصفهان در خانه ملت همچنين بر ضرورت تشكيل جلسات مجلس در روزهاي شنبه و دوشنبه به صورت علني يا غيرعلني بمنظور افزايش كارآمدي و حل هرچه بيشتر مشكلات و مطالبات مردم تاكيد كرد و افزود: بايد روزهاي شنبه و دوشنبه نيز فعاليت مجلس همچون ساير روزها عادي باشد تا به خواسته ها  و مطالبات مردم رسيدگي شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان در ادامه اظهار داشت: معتقدم بايد روال كار مجلس كه سه هفته كار و يك هفته سركشي به حوزه هاي انتخابيه است تغيير كند چرا كه وقتي نمايندگان سه هفته در تهران هستند چندان نظارتي به رفت و آمد آنها نمي شود و جلسات پارلمان نيز نامنظم برگزارشود و در حوزه هاي انتخابيه هم اصلا نظارتي صورت نمي گيرد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه نمايندگان مجلس بايد وقف مردم باشند، تصريح كرد: مجلس بايد 3 شيفته باشد براي اين ملتي كه هميشه در صحنه بوده اند و هميشه از نظام و مسئولان حمايت كرده اند تلاش كرده و فعاليت كند

س2/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار