رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند خواستار توجه بیشتر به امر ورزش شد و گفت: تقویت ورزش این شهرستان در گروی اهتمام و توجه ویژه مسوولان است

اسماعیل علیخانی' در نشست شورای ورزش شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این شهرستان از استعدادها و ظرفیت های ورزشی بسیارخوبی برخوردار است كه این مهم باید شناسایی و پرورش یابد.

وی بیان كرد: بدن سالم و تندرست از اساسی‌ترین نیازهای بشر است و بدون وجود جسمی سالم، پرورش روحی و شخصیتی انسان نیز امكان‌پذیر نیست و سلامت روانی نیز به مخاطره می‌افتد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند ادامه داد: ورزش بهترین راه برای پیشگیری از بیماری‌ها و بهبود مزاج و تعادل جسمی و روانی است.

علیخانی اظهار كرد: ورزش به عنوان عنوان یك امر مفید، موثر و كمك‌كننده در سلامت جامعه همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاكید كرد: جذب جوانان به رشته های ورزش قهرمانی و همگانی نیازمند مدیریت صحیح، راهبردی و حمایت های بیشتر است و اگر به این مهم توجه ویژه شود، در آینده نزدیك شاهد قهرمانان ارزشمندی در رشته های ورزشی خواهیم بود.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، پیگیری هزینه یك درصد بودجه ورزش ادارات و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی در روزهای پنج شنبه هر هفته در مجموعه ورزشی فتح المبین شهرستان شازند، از مهمترین مصوبات این شواری ورزش این شهرستان بود./س

برچسب ها: ورزش ، تقویت ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.