رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزكوه از برنامه ریزی در راستای جمع آوری آثار شهدای شهرستان با همكاری بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

'بهزاد نجفی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز و معظم آنان، میراث ماندگار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در برابر دنیای استكبار و خصم زبون می باشند و تكریم و گرامیداشت این عزیزان در هر فرصت و هر محفلی، وظیفه آحاد جامعه و مسؤولان است.

وی با بیان اینكه ایرانیان در طول تاریخ نشان داده اند كه مردمانی با فرهنگ و قهرمان دوست هستند، افزود: شهدا، قهرمانان ایران اسلامی و بزرگداشت مقام شامخ آنان نه فقط بر عهده بنیاد شهید، كه یك رسالت دینی و ملی است.

نجفی خاطرنشان كرد: در این راستا و به منظور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزكوه در نظر دارد تا با همكاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به گردآوری و تدوین آثار مختلف بر جای مانده از شهدا و در نهایت ارائه مناسب آن به مردم بخصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب اقدام نماید.

وی ابراز امیدواری كرد كه انجام این مهم گامی هر چند كوچك در راه حفظ میراث ماندگار برگی از تاریخ معاصر ایران اسلامی در منطقه و پاسداشت مقام رفیع 486 شهید والامقام شهرستان باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.