رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اذربایجان شرقی از تکمیل طرح های نیمه تمام به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این سازمان نام برد.

عظمائی درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، گفت: اولویت اصلی بنده در مسئولیت جدید صیانت از تولید و تکمیل طرح های نیمه تمام استان و نیز حمایت از بخش خصوصی خواهد بود.

وی همکاری و همدلی بخش های مختلف صنعت معدن و تجارت برای توسعه استان را ضروری دانست و افزود: قابلیت های اقتصادی و صنعتی استان آذربایجان شرقی محدود به داخل کشور نمی شود چرا که فعالان صنعتی و اقتصادی استان در طی سالهای اخیر حضور قدرتمند و تاثیر گذاری در بازارهای بین المللی داشته اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بهره وری پایین واحدهای تولیدی کشور یکی ازنقاط ضعف اساسی آنان محسوب می شود یادآور شد: تولید در کشور ما باید بر اساس صادرات محوری و خلق مزیت های جدید باشد نه حفظ آن.

عظمائی تاکید کرد: با بهبود فضای کسب و کار و تزریق منابع مالی به بخش صنعت استان می توانیم پتانسیل های بالقوه این بخش را بالفعل سازیم چرا که با داشتن بیش از8 هزار واحد تولیدی قابلیت صادرات 2 میلیارد دلاری داریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.