امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: رواج بی‌حجابی از توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان به مناسبت سالگرد میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج ) اظهار کرد: انتظار ظهور در تمام ادیان الهی وجود داشته و در اسلام نیز با نام مهدویت مطرح است.

وی گفت: انتظار سازنده آن است که علاوه علاوه دعا برای ظهور امام مان (عج ) به خودسازی پرداخته عدالت و انصاف را رعایت کرده وجامعه را نیز به رعایت عدالت و ارزش‌های اسلامی دعوت کنیم.

وی مبارزه با فساد و مراجعه به ولی‌فقیه در رخدادها و پیامدهای مختلف سیاسی،اجتماعی را از دیگر وظایف منتظر واقعی برشمرد.

شریعتی‌تبار رواج بی‌حجابی در جامعه را از توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی با ترویج بی‌حجابی درصدد نابودی هویت دینی است.

خطیب جمعه تربت حیدریه افزود: عفاف و حجاب، پرچم هویت دینی جامعه بوده و گسترش فرهنگ و حجاب درکشور ضروری است.

شریعتی‌تبار اظهار داشت: معاندان و دشمنان نظام نیز می‌کوشند روحیه و هویت اسلامی را از جوانان ما دور کنند و به همین سبب گسترش بی‌حجابی در جامعه زیاد است.

وی با اشاره روز عفاف و حجاب گفت: دشمن می‌خواهد با گسترش بی‌حجابی و بدحجابی جوانان و خانواده‌ها را فاسد کند و ما با حفظ حجاب باید به مبارزه با دشمن بپردازیم.

امام جمعه تربت‌حیدریه در ادامه با بیان اینکه زنان ما باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند افزود: همه باید بکوشیم پدیده زشت بدحجابی از جامعه رخت بند زیرا رعایت حجاب می‌تواند جامعه را از بی‌بندوباری نجات دهد و آرامش را در بین خانواده‌ها و جامعه حاکم کند.

وی همچنین با استقبال از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی خواستار برخورد ماموران انتظامی با هرگونه بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه شد.

شریعتی تبار گفت: زنان محجبه ما حاضرند با اشاره رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان نان بی‌حجاب و بدحجاب ده و بساط آنان را از جامعه برچینندند./ج1

برچسب ها: مشهد ، بی حجاب ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.