نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن با تحريم و فشار بر مقاومت سوريه مي خواهد با اختلاف بين شيعه و سني فرهنگ مبتذل را ترويج كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام والمسلمين نكونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهركرد با تاكيد بر لزوم هوشياري مردم مسلمان سوريه در مقابل توطئه ها گفت : نياز امروز كشور سوريه وحدت بين تمام مسلمانان اين كشور است .

خطیب نمازجمعه شهرکرد حضرت وليعصر(عج) راذخيره خدا دانست و گفت: روزي كه مهدي موعود بيايد عدل الهي در سراسر دنيا گسترده خواهد شد .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد در ادامه با اشاره به اينكه توبه بايد در تمام لحظات زندگي وجود داشته باشد،گفت: انسان مدام در معرض گناه است و بايد از خدا طلب بخشش كند .

حجت الاسلام و المسلمين نكونام با اشاره به روز ماليات ، بر فرهنگ سازي و تبليغ براي پرداخت ماليات تاكيد كرد و گفت: همه بايد ماليات بپردازند تا مملكت اداره شود.

حجت الاسلام و المسلمين نكونام به آغاز دهه بهداشت و نكوداشت مساجد هم اشاره كرد و گفت: همه مسلمان در انجام اين مهم مشاركت جدي داشته باشند

وي با اشاره به روز حجاب و عفاف هم گفت: دور كردن مومنان از حجاب، آن ها را از دين و زندگي ودور مي كند و اين تدارك دشمن است./س

برچسب ها: یعه ، سنی ، حفظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.