مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با تصمیم هیات مدیره باشگاه، امتیاز تیم های فوتبال گسترش سهند در لیگ یك و فوتسال در لیگ برتر واگذار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، سمندر افزود: رای نهایی فدراسیون علیه تیم فوتبال گسترش فولاد تبریزو نادیده گرفته شدن خواسته ها و شكایات این تیم در خصوص تخلف صورت گرفته از سوی تیم نساجی از سوی فدراسیون، در این تصمیم گیری دخیل بود.

وی گفت: هیات مدیره نیز با در نظر گرفتن برخوردهای فدراسیون، تصمیم به كاهش فعالیت های ورزشی باشگاه گرفت و واگذاری امتیاز دو تیم فوتبال گسترش سهند در لیگ یك و فوتسال گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر را به تصویب رساند.

سمندر اظهاركرد: مذاكراتی نیز در خصوص واگذاری این دو تیم صورت گرفته و در صورت نهایی شدن مذاكرات نسبت به واگذاری امتیاز دو تیم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 وی بیان كرد: البته امتیاز تیم فوتبال سهند به یكی از استان های همجوار واگذار شده بود كه به دلیل وصول نشدن مبلغ فروخته شده، در حال حاضر كارهای انتقال امتیاز این تیم متوقف شده است.

 مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در همین خصوص جلسه ای با جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی داشت. ششگلانی در این جلسه با اظهار تاسف از وضعیت پیش آمده تصمیمات گرفته شده را به ضرر فوتبال استان دانست و گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز حركت خوبی را آغاز كرده بود كه متاسفانه ادامه پیدا نكرد و لازم است مسؤولان استانی توجه و عنایت خاصی به این موضوع داشته باشند تا باشگاه های خصوصی از گردونه مسابقات خارج نشوند.

وی از مدیریت باشگاه خواست تا آنجایی كه در توان دارند سهمیه ها را در استان نگه دارد./س
برچسب ها: واگذاری ، فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.