تكواندوكاران خوزستاني در رقابت‌هاي قهرماني پومسه بانوان كشور مقامي كسب نكردند.

شكوه ثامري، نايب‌رييس هيات تكواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهاركرد: در اين رقابت‌ها در دو رده ‌سني جوانان و خردسالان دو تيم اعزام كرديم كه ورزشكاران ما در بخش تيمي و انفرادي نتوانستند مقامي را كسب كنند. اين مسابقات 12 تيرماه در اصفهان برگزار شد.

وي افزود: در رده خردسالان تيم ما تا مرحله‌ي فينال پيش رفت ولي در اين مرحله نتوانستيم نتيجه بگيريم. همچنين مريم بهزاد در رده جوانان در دور اول در گروه خود به مقام دوم دست يافت ولي در مرحله‌ي فينال نتوانست عنواني بهتر از پنجمي را به خود اختصاص دهد.

نايب‌رييس هيات تكواندو استان ادامه‌داد: پيش‌بيني مي‌كرديم تيم‌هاي ما در اين رقابت‌ها بهتر نتيجه بگيرند ولي سطح رقابت‌ها و كيفيت مسابقات با حضور ملي‌پوشان خيلي بالا بود و كار ورزشكاران ما براي نتيجه گرفتن تا اندازه‌اي سخت شد.

وي خاطرنشان‌كرد: در اين دوره از رقابت‌ها صرف نظر از نتيجه‌اي كه تيم‌هاي ما به دست آوردند، داوري نيز خوب نبود. اكنون به دنبال آن هستيم تا با شناسايي ضعف‌هاي تيم‌هاي‌مان و به حداقل رساندن آن‌‌ها، در رقابت‌هاي آينده بهتر نتيجه بگيريم.

ثامري در ادامه درخصوص اعزام تيم‌ هان‌مادانگ بانوان استان به رقابت‌هاي قهرماني كشور گفت: در اين رقابت‌ها در تمام رده‌هاي سني تيم اعزام مي‌كنيم و باتوجه به تنوعي كه در آن رقابت‌ها وجود دارد، شانس كسب مقام توسط تيم‌هاي ما زياد است.

وي افزود: اين مسابقات در پنج رشته انجام مي‌شود و ما ورزشكاران خود را در اين رشته‌ها تقويت كرده‌ايم و آن‌ها با آمادگي بالايي در اين پيكارها حضور مي‌يابند. اين مسابقات روز دوشنبه 19 تيرماه در مازندران برگزار مي‌شود./س

برچسب ها: ناکامی ، خوزستان ، پومسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.