حجت الاسلام سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت براي رفع نيازهاي عمومي بايد تلاش بيشتري کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: محاصره اقتصادی عليه ايران در دوران جنگ تحميلي هم اجرا شد اما اين مسئله، امروز شدت يافته است تا با دلزده کردن مردم نسبت به نظام، دشمنان به اهداف شوم خود دست يابند.

حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان از هر روشي برای ساقط کردن نظام اسلامي، بهره گرفته‌اند، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شیوه های دشمن در فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت در کشورمان، مطرح کردن بحث تحریم و محاصره اقتصادی عليه ايران است.

وی ادامه داد: این شیوه های کثيف در دوران جنگ تحميلي هم اجرا شد اما اين مسئله امروز شدت يافته است تا با دلزده کردن مردم نسبت به نظام، دشمنان به اهداف شوم خود دست يابند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، مردم را به شناخت دقیق دشمن در تمامی سطوح دعوت و تصریح کرد: دشمن ، دشمن است و آنها(دشمنان) هیچ علاقه ای به کشور و نظام ما ندارند و وظیفه مردم اين است که هوشمندانه با ترفندهاي دشمن، مقابله کنند.
 
سعیدی با ابراز اميدواري نسبت به اينکه دولت بتواند زمینه آسایش مردم را در هر زمینه ای فراهم کند؛ افزود: ما آنقدر ظرفیت داریم که با بهره‌گيري از این ظرفیت ها مي‌توانيم نقشه های دشمنان خنثی کنيم.

وی تلاش‌هاي دولت برای رفع نیازهای عمومی را ناکافی دانست و خاطر نشان کرد: در قسمت هایی از کشور شاهد گرانی برخی از کالاها هستیم که با توجه به توانایی که از دولت در این زمینه سراغ داریم امیدواریم که مشکلات موجود، شناسایی و برطرف شوند.

/ش3

برچسب ها: سعیدی ، سپاه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.