احداث خط لوله گاز دهم سراسری با اعتبار 3500 میلیارد ریال، صنایع جنوب استان اصفهان را تقویت خواهد کرد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا،علیرضا غریبی با بیان این که این خط لوله در مسیری به طول 175 کیلومتر در دست اجراست، افزود: تاکنون یکصد کیلومتر از خط لوله یاد شده حد فاصل عسلویه ـ پتاوه آماده و تزریق گاز شده است.

 وی گفت: برای احداث ادامه خط لوله دهم (75 کیلومتر لوله باقی مانده) 25 کیلومتر تامین لوله شده است و بقیه نیز به تدریج تامین می شود.

غریبی احداث انشعابی 40 اینچ به طول30 کیلومتر را بخش دیگری از عملیات احداث خط لوله گاز دهم سراسری اعلام و اظهار کرد: خط لوله گاز دهم سراسری با هدف تقویت صنایع جنوب اصفهان ایجاد شده و خط لوله منشعب از آن با پیش روی به سمت این استان، این هدف را محقق کرده است

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران هزینه برآورده شده برای اجرای خط لوله گاز دهم سراسری 3500 میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان یکی از زیرمجموعه های اصلی شرکت ملی گاز ایران، طرح های متعددی در زمینه احداث خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز به عهده دارد که خط لوله گاز دهم سراسری از جمله آنهاست.

این شرکت علاوه برخط لوله دهم، خطوط دیگری همچون احداث ادامه خط ششم سراسری و  ادامه خط لوله هفتم سراسری را به عهده دارد.

اجرای 20 میلیارد دلار طرح در قالب احداث 10 هزار کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و 50 تاسیسات تقویت فشار،‌ مسئولیت های تکلیفی به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در برنامه پنجم توسعه استعب/.

برچسب ها: گاز ، نفت ، توسعه ، خط لوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار