یک نماینده عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) فاش کرد درپی موفقیت اعتصاب غذای اسیران فلسطینی ، مسئولان زندان‌ها و زندانبانان صهیونیست اقدامات انتقام‌جویانه علیه آن‌ها در پیش گرفته‌اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، حنین زعبی اعلام کرد نامه‌ای از اسیران فلسطینی دریافت کرده است که در آن تاکید کردند زندانبانان صهیونیست در زندان با آن‌ها به زشت‌ترین صورت برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد در این نامه اسیران فلسطینی تاکید کرده‌اند که زندانبانان آن‌ها را وادار کرده اند لباس‌هایشان را در آورند و سپس با استفاده از کلمات رکیک و زشت به آن‌ها فحاشی کرده‌اند.

زندانبانان صهیونیست این اهانت ها را برای گرفتن انتقام موفقیت اعتصاب غذای اخیر اسیران فلسطینی انجام دادند.

پایگاه اینترنتی عرب 48 در این باره نوشت زعبی نامه شدید اللحنی به مسئول زندان «اشل» فرستاد و در آن خواستار تحقیقات جدی و سریع درباره نقض حقوق اسیران فلسطینی شد.

این نماینده عرب کنست موفقیت اعتصاب غذا را نخستین دلیل برای انتقام سیاسی دانست که مسئولان زندانهای رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی انجام می دهند زیرا این اسیران با اعتصاب غذای خود ثابت کردند که احکام طولانی زندان بر روحیه آنها تاثیر نگذاشته و هرگز اراده آنها را درهم نخواهد شکست.

وی این رفتار مسئولان زندانهای رژیم صهیونیستی را رفتاری بی فایده و ضعیف دانست که بیانگر شکست آنها در شکستن اراده اسیران فلسطینی است.

زعبی گفت: اعمال شیوه خشونت آمیز علیه اسیران فلسطینی نشان می دهد که مسئولان زندانها به قوانین و توافقنامه های بین المللی احترام نمی گذارند.

وی تصریح کرد اعمال خشونت و اهانت به اسیران فلسطینی باید متوقف شود و مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی باید بر اساس توافق‌نامه‌های امضا شده با اسیران فلسطینی برخورد کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار