معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تشکیل اتحادیه ها و خوشه سازی به عنوان پشتیان در بحث مشاغل خانگی می توان به اهداف تعیین شده در این بخش دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فروزان مهر با تاکید بر ارایه بسته جدید سیاسیتی و نظارتی درحوزه مشاغل خانگی گفت:  با توجه به مصوبه هیات دولت در خصوص تعیین سهم مشاغل خانگی در تحقق ایجاد اشتغال باید با تجهیز منابع و امکانات در این مسیر حرکت کرد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت طراحی ساز و کار بنیادی توسعه کارآفرینی و ایجاد زمینه مشاوره های شغلی در حوزه مشاغل خانگی تصریح کرد: با تشکیل اتحادیه ها و خوشه سازی به عنوان پشتیبان در بحث مشاغل خانگی می توان به اهداف تعیین شده در ابن بخش دست پیدا کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت پرهیز از نگاه جزیره ای به موضوع اشتغال و ضرورت همگن سازی به منظور تحقق اهداف در حوزه اشتغال، ارایه بسته جدید سیاستی، نظاتی در حوزه مشاغل خانگی را خواستار شد.

*ارایه آموزش های حوزه کسب و کارهای خانگی ضرورت دارد
در ادامه امامدادی، مسئول ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم آموزش های مورد نیاز در حوزه کسب و کارهای خانگی اظهار داشت: در این خصوص  پیشنهاداتی در جهت پیشبرد اهداف آئین نامه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی ارائه شده است.
امامدادی، در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سال جاری خاطر نشان کرد: در این نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی در حوزه مشاغل خانگی از جمله نمایندگان بانک مرکزی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع)، وزارت کشور و معاونت تعاون با توجه به دستور کار جلسه به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود در حوزه مشاغل خانگی پرداختند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار