رمضان‌بيگي گفت: برنامه‌ريزي صبا مانند سال قبل براي اين فصل سرمايه گذاري روي مربي و بازيكنان جوان است كه به اين روش ادامه مي‌دهيم.

محسن رمضان‌بيگي مديرعامل باشگاه صباي قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براي اين فصل هم مانند سال گذشته برنامه ريزي ما سرمايه گذاري يك تيم جوان با مربي جوان است كه يحيي‌ گل‌محمدي مربي جوان ما توانسته است برنامه‌هاي خود را روي بازيكنان جوان تيم پياده كند تا روند رو به رشد ما كماكان ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: يحيي گل‌محمدي نيز چيدمان بازيكنان جوان تيم پياده كند تا روند رو به رشد ما كماكان ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: يحيي‌ گل‌محمدي نيز چيدمان بازيكنان صبا را با استفاده با تجربه‌ها و جوانان قرار داده است تا اين روند به پيشرفت صبا و فوتبال قم در سال‌هاي آينده كمك كند.

رمضان‌بيگي در مورد زحمات ويسي خاطرنشان كرد: اختلاف خاصي را با ويسي نداشتيم؛ ويسي با لياقتي كه در تيم فوتبال صباي قم نشان داد توانست با اين تيم به موفقيت خوبي برسد هم باشگاه صبا و عبداله ويسي از سال خوب گذشته استفاده بردند كه ماجراي باشگاه صبا و ويسي ختم به خير شد.

وي ادامه داد: طبيعت فوتبال پيش آمدن اختلاف سليقه‌ها است ولي ويسي يك جوان آينده‌دار است كه يكي از بهترين دوستان من است و در آينده نيز اين دوستي ادامه دارد.

رمضان‌بيگي در مورد قرارداد عبداله ويسي در سال گذشته گفت:‌قرارداد كنوني يحيي گل‌محمدي مربي جديد صباي قم نيز مانند عبداله ويسي دوساله است كه سال دوم آن به صورت توافقي بين باشگاه و مربي تنظيم خواهد شد و قرارداد فصل دوم به صورت مالي صورت نگرفت ولي بايد فصل تمام مي‌شد سپس باشگاه و ويسي با يكديگر مذاكره مي‌كردند ويسي از قبل هم گفته بود كه در صبا نمي‌ماند و به تيم فوتبال پيكان پيوست.

وي ادامه داد: اين بحث‌ها صورت گرفته در مورد قرارداد ويسي مورد حرفه‌اي دارد و تمام مبلغ نيز در قرارداد وي مشخص شده است.

رمضان بيگي در مورد الگوي عبداله ويسي نيز تصريح كرد: عبداله ويسي مربي جوان و خوبي در فوتبال ايران است و مي‌تواند در آينده خود را به عنوان يك مربي بزرگ معرفي كند و هر شخصي مي‌تواند همچون عبداله ويسي يك الگوي ورزشي و اخلاقي داشته باشد كه هيچ ايرادي به ويسي گرفته نمي‌شود.

وي در مورد صحبت‌هاي مطرح شده از سوي عبداله ويسي تاكيد كرد: ظرفيت آدم ها نشان دهنده رفتار و شخصيت آنهاست ولي مباحث مطرح شده از سوي ويسي بهتر بود با ادبيات بهتري بيان شود و من آرزوي اين را دارم كه مثل يك معلم در ورزش و اخلاق تاثيرگذار باشم بعد از آن به مديريت بپردازم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار