نماينده مردم كلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي از برگزاري اولين نشست فراكسيون تمدن اسلامي در ماه مبارك رمضان خبر داد.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه فراكسيون تمدن اسلامي به زودي در مجلس تشكيل خواهد شد ، گفت: يكي از نكات بديع در سخنان مقام معظم رهبري در چند سال اخير لزوم احيا تمدن اسلامي بوده، لذا اين فراكسيون در راستاي تاكيدات معظم له شكل مي‌گيرد.
وي در ادامه با بيان اينكه اين فراكسيون فراتر از مسائل جناحي و حتي مرزهاي كشور به دنبال احياي تمدن اسلامي است افزود: تمدن اسلامي داراي جاذبه‌هاي فراواني است كه بسياري از اين جاذبه‌ها ناشناخته مانده، لذا بايد با استفاده از ظرفيت‌هايي كه در متون خود داريم و همچنين با بهره‌گيري از همه انديشه‌ها و انديش‌ورزان كشورهاي اسلامي اين جاذبه‌ها را دوباره احيا كنيم.
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ادامه داد: احياء تمدن اسلامي يكي از آرزوهاي ديرينه دلسوزان نظام بوده كه با عنايت به فضل الهي در اين راستا گام برمي‌داريم.
سليمي با اشاره به اينكه تشكيل اين فراكسيون در مرحله عضو‌گيري است و هنوز هيچ نشستي انجام نشده است خاطرنشان كرد: پس از تكميل امضاها، انشاءالله اولين نشست را در ماه مبارك رمضان برگزار خواهيم كرد./ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار