با توجه به نو بودن فعالیت نمایشنامه خوانی در حوزه کودک و نوجوان و کمبود منابع علمی و پژوهشی در این بخش طی چند جلسه با حضور کارشناسان جشنواره معیارهاي داوري اعلام گرديد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اين قالب ها در جدول ارزشیابی و داوری تنظیم و جهت استحضار شرکت کنندگان در دومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی در سایت تماشا زیر شاخه پورتال جامع کانون خراسان رضوی به آدرسwww.kpf-khr.ir قرار داده شد .

معیارهای داوری در دو بخش متن نمایشنامه و اجرا در 12 سرفصل تنظیم و با دامنه امتیازی از 1 تا 5 مشخص شده است . بر اساس این معیارها 50/0 امتیاز به متن نمایشنامه با توجه به اهمیت آن داده شده و 50/0 امتیاز به اجرای موفق و هنرمندانه نمایشنامه خوانی اختصاص خواهد یافت .

بنا بر این گزارش میزان استقبال از دومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی تاکنون نزدیک به 100/0 افزایش داشته و کماکان مربیان و هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره تقاضای تمدید مهلت را با توجه به فعالیتهای تابستانی و فصل شلوغ در مراکز کانون دارند .

بنا به اعلام قبلی مهلت ارسال نمایشنامه ها و نوار تصویری اجرای برنامه نمایشنامه خوانی 15/4/91تعیین شده است و دبیر خانه جشنواره ازنیمه دوم تیرماه 91 کار تفکیک و سطح بندی آثار را انجام و جهت داوری اولیه کار بازخوانی و بازبینی اثار رسیده را آغاز خواهد کرد./س  


برچسب ها: فعالیت ، نمایشنامه ، خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.