واحدي با عنوان آكسفورد احداث شده است، اما هنوز مجوز فعاليت دريافت نكرده است كه بايد با فراهم كردن استانداردهاي لازم نسبت به دريافت مجوز آن اقدام كرد.

دکتر فرهاد دانشجو، رئيس دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: هيچ پولي به حساب شخص خاصي در واحد آكسفورد واريز نشده است.

وي در خصوص وضعيت واحد آكسفورد دانشگاه آزاد، گفت: واحدي با عنوان آكسفورد احداث شده است، اما هنوز مجوز فعاليت دريافت نكرده است كه بايد با فراهم كردن استانداردهاي لازم نسبت به دريافت مجوز آن اقدام كرد.

رييس دانشگاه آزاد در خصوص مباحث مطرح شده مبني بر هزينه ميليون‌ها پوند در اين دانشگاه در صورت نبود چنين واحدي، افزود: بنده از زماني كه در دانشگاه مشغول به فعاليت شدم مسئوليت دارم. تا آنجايي كه بنده اطلاع دارم هيچ پولي به حساب شخص خاصي به جز حقوق افراد واريز نشده است و اين موضوع امكان‌پذير نيست، چرا كه همه دريافتي‌ها به حساب دانشگاه بوده است.

وي در خصوص فراخوانده شدن وي به مجلس براي پاسخگويي به اين موضوع، تصريح كرد: بنده براي معرفي به كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي دعوت شدم و هيچ سوالي در اين رابطه از بنده نشده است.

دانشجو با بيان اينكه تاكنون كميسيون اصل 90 درخواستي براي حضور بنده در اين كميسيون نداشته است، تصريح كرد: از سال 82 واحد آكسفورد تاسيس شده است، بنابراين اگر حتي سالي يك ميليون پوند در اين واحد هزينه مي‌شده است، بيش از مبلغ 6 ميليون پوندي كه در اين واحد هزينه شده است، بود، بنابراين اگر از قول معاونين بنده مسائلي در اين رابطه مطرح شده است درست نيست و ما هنوز در رابطه با چگونگي هزينه شدن اين مبلغ بررسي نكرده‌ايم.

رييس دانشگاه آزاد با بيان اينكه البته اين مبلغ بر اساس قوانين و مقررات هزينه شده است، خاطرنشان كرد: هيچ پولي به جز حقوق افراد به حساب شخصي واريز نشده است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار