قائم مقام شهردار منطقه 9 با اشاره به وضعیت فعلی ناوگان اتوبوسرانی در محدوده گفت: حجم جابجایی مسافر در ورودی غربی پایتخت نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

آمر کعبی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این خصوص افزود: با توجه به واگذاری 5 خط خصوصی ،استاد معین- فیاض بخش و انقلاب، 30متری جی- انقلاب،فردوس- فیاض بخش و مهرآباد – ونک به این شهرداری و با وجود 99 دستگاه اتوبوس ، اجرای طرح زمان بندی آن در دستور کار حوزه اتوبوسرانی منطقه قرار گرفت.
نصرالله آبادیان شهردار منطقه 9 تصریح کرد: از آذرماه سال قبل تعداد مسافران حوزه اتوبوسرانی ، 200 هزار نفر در ماه افزایش پیدا کرد که به تعداد 600 هزار مسافر در همان ماه دست یافتیم و این آمار در اردیبهشت ماه سال جاری به 920 هزار نفر در 5 خط مذکور رسیده است.
وی در مورد تدابیر دیگری که به افزایش تعداد مسافران محدوده کمک کرده این چنین بیان داشت: نظارت بهینه بر سر فاصله اتوبوس ها و افزایش ناوگان و زمان بندی منظم ، تجهیز تمام اتوبوس ها به دستگاه کارتخوان جهت تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از بلیط الکترونیک از مواردی بود که موثر واقع شده است.
شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: در آخرین اقدام و برای نخستین بار در پایتخت و در راستای ارتقا رضایتمندی شهروندان نیز تمامی رانندگان اتوبوس در محدوده منطقه دارای حکم فعالیت خط شدند که در آن مسیر رفت و برگشت ، مقدار کرایه و مشخصات وسیله نقلیه درج شده است. /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار