با برقراری ارتباط تلفنی با حرم مطهر رضوی، مشهد مقدس زیرپوشش شبکه رایتل قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، شبکه رایتل به ‌عنوان ارائه‌کننده خدمات نسل سوم گوشی همراه، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت رایتل و جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی، با برقراری تماس تلفنی از منزل شهید هراتی با حرم مطهر رضوی در مشهد آغاز به‌کار کرد.

حمید فرنگ، مدیرعامل شرکت رایتل در این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، مکلف به جهاداقتصادی بودیم و شبکه رایتل نیز در همین راستا، فعالیت‌های خود را گسترش داد و امروز بسیار مفتخر هستیم که در جوار حرم مطهر رضوی، کار خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت رایتل ادامه داد: تمام اقدامات مربوط به راه‌اندازی این طرح، توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

فرنگ با اشاره به سفارش تجهیزات برای 140 شهر، گفت: اپراتور سوم مانند هر سرمایه‌گذار دیگری به دنبال درآمد است و به همین دلیل به دنبال توسعه شبکه رایتل هستیم و البته مشکلاتی در زمینه تامین تجهیزات داریم اما، مقدار زیادی از تجهیزات را برای سه سال اول تامین کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکاران داخلی بسیار زیادی در حال راه‌اندازی و برنامه‌ریزی برای گسترش شبکه رایتل در سراسر این هستند.

فرنگ بیان کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری، ده شهر اصلی کشور، زیرپوشش سراسری شبکه رایتل قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت رایتل افزود: از ابتدای هفته آینده، شهروندان شهرهای مشهد و شیراز می‌توانند برای دریافت سیم‌کارت‌های رایتل ثبت‌نام کنند و در تهران و کرج نیز در حال توزیع سیم‌کارت‌های ثبت‌نام شده هستیم.

فرنگ با اشاره به تاثیرات راه‌اندازی اپراتور سوم تلفن همراه در کشور یادآور شد: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی این شبکه، می‌تواند در راستای توسعه کشور، رفاه و عدالت اجتماعی، کاهش نیاز به رفت و آمد و کاهش شکاف دیجیتالی موثر واقع شود./س

برچسب ها: خدمات ، نسل ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.