عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد زمان جاسبی در مجلس نهم خبر داد.

حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم  در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد و گفت: بعد از تعطيلات دو هفته‌اي مجلس، تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي  در خصوص برخي اقدامات بويژه در 5-6 سال اخير كليد خواهد خورد.
وي در ادامه تصريح كرد: موضوع  واحد آكسفورد این دانشگاه ، هزينه كرد اين دانشگاه خارج از چارچوب اختیارات و مواردي از اين قبيل محور تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي خواهدبود.
رسایی همچنین افزود: پيشتر تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي صورت گرفته بود ولي در آن برهه زمانی موضوعات فعلي وجود نداشته و نمود پيدا نكرده بود به همین دلیل ظرح تحقیق و تفحص از این دانشگاه مجددا عنوان و نیازمند بررسی شناخته شد.
وی ادامه داد: محورهاي موضوع تحقيق و تفحصي در حال بررسي كارشناسي بوده و بعد از آماده شدن در صحن علني قرائت خواهد شد تا در صورت موافقت نمايندگان در كميسيون‌هاي آموزش و تحقيقات و امنيت ملي روند قانون خود را طي کند.
رسايي در خاتمه خاطرنشان كرد: بعد از تعطيلات دو هفته‌اي مجلس موضوع تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي در قالب طرحي پيگيري خواهد شد.
/س2
برچسب ها: تحقیق ، دانشگاه ، آزاد ، رسایی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار