در این مطلب قصد داريم تا تعدادي از خطاهاي سيستم‌عامل سيمبين سري 60 را به شما معرفي کنيم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هر خطايي که در گوشي خود مشاهده مي‌کنيد حتما ناشي از يک اتفاق خاص در گوشي خواهد بود و اگر شما اين آن‌ها را بشناسيد در واقع گوشي خود را شناخته‌ايد و ديگر با ديدن يک خطا يا هشدار، اين حدس را نمي‌زنيد که گوشي من ويروس گرفته است! پس سعي کنيد خطاهاي گوشي خود را بشناسيد تا براي آن‌ها راه‌حل‌هاي منطقي پيدا کنيد. به همين خاطر قصد داريم تا تعدادي از خطاهاي سيستم‌عامل سيمبين سري 60 را به شما معرفي کنيم.

Temporary over-load. Continue:
اين خطا معمولا هنگم عکس گرفتن با گوشي به وجود مي‌آيد که مشکل با خالي کردن حافظه گوشي، راه‌اندازي دوباره و يا پاک کردن فايل‌هاي tmp حل مي‌شود.

App.Closed. ACN LIST:
اين اخطار به سه دليل ممکن است پيش بيايد. ايجاد مشکل در نرم‌افزار، ناهمخواني نرم‌افزار با سخت‌افزار گوشي و يا اجراي همزمان چندين برنامه.

App.Closed mailnit:
 اين خطا مربوط به مشکلات کارت حافظه است که براي حل آن بايد کارت حافظه را فرمت کنيد.

Memmory Card Corrupted:
اين مشکل زماني ايجاد مي‌شود که کارت حافظه به درستي فرمت نشده و يا در حين فرمت با مشکل ديگري روبرو شده است که با دوباره فرمت کردن آن به وسيله خود گوشي و يا کارت خوان مشکل برطرف مي‌شود.

System Error:
اين پيغام مربوط به سيستم گوشي است. مشکلات زيادي باعث ايجاد اين خطا مي‌شود که مي‌توان به وصل کردن کارت حافظه گوشي ديگري که روي آن برنامه‌هايي نصب شده، کامل نصب نشدن يک برنامه که در روت گوشي نصب شده و يا مستر ريست کردن گوشي قبل از فرمت کردن کارت حافظه اشاره کرد. براي رفع اين مشکل مي‌توانيد گوشي را مستر ريست کنيد.

Phone will be restarted:
اين پيغام زماني نمايش داده مي‌شود که برنامه‌هاي زيادي را فراخواني کرده باشيد.

مشکل تغيير ساعت گوشي:
براي رفع اين مشکل به قسمت تنظيم زمان برويد و GMT Offset را روي 03:30+ تنظيم کنيد. با ايـن کـار از شمـا سؤال Update Date and Time of the Phone? پرسيده مي‌شود که بايد به آن جواب منفي دهيد.
راه‌حل ديگر اين است که Auto Time Update گوشي خود را غير فعال کنيد.
برچسب ها: گوشی ، اخطار ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۶:۲۰ ۱۲ دی ۱۳۹۱
با سلام من ميخام بعضي از برنامه ها رو رو گوشيم(N73)نصب کنم خطا ميزنه ميشه راهنمايي کنيد
خطا==>cerficate error:contact the applications supplier
آخرین اخبار