جلسه هيئت مديره تيم استقلال تشكيل شد و اعضاي هيئت در خصوص شرايط جذب بازيكنان با مديريت باشگاه گفتگو كردند و شرايط مالي و مبلغ قراردادها را مورد بررسي قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از انتقاداتي كه براي جذب چند بازيكن فصل پيش از مديرعامل تيم استقلال شد وي در خصوص شرايط جذب بازيكنان اين فصل و همچنين وضعيت قراردادها توضيحاتي را ارائه كرد و اعلام داشت كه در سال جديد با شرايط خاصي توانسته است بازيكنان را براي ماندن متقاعد كند.

شايان ذكر است: علي فتح اله زاده همچنان رابطه خوبي با برخي اعضاي هيئت مديره ندارد و به همين دليل مباحث مطرح شده در جلسه را براساس شرايط تيم در فصل جديد پيش برد تا اعضا در مورد مبالغ هزينه شده اقدامات لازم را انجام دهند.

از طرفي رئيس هيئت مديره اعلام كرد كه براي بهبود شرايط مالي پيش از كمك وزارت ورزش مبلغي را براي اعضاي تيم در نظر گرفته است و اين مبلغ تا هفته آينده به حساب باشگاه استقلال واريز مي شود.

شايان ذكر است: مديرعامل تيم استقلال اعلام كرد كه مشكلات اعضاي تيم را حل نكرده است و تا حدي كه امكان آن وجود داشته از  چك هاي شخصي و درآمدهاي جانبي تيم را هدايت كرده است اما اين اتفاق ديگر نمي تواند تكرار شود زيرا مشكلات زياد است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار