زیبایی‌هایی که باید در یک جامعه انسانی وجود داشته باشد، می‌توان در جامعه منتظر جست‌وجو کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام ایمانی  در همایش مهدی یاوران شیروان با اشاره به فرموده پیامبر اسلام (ص) در باره شناخت امام زمان افزود: تحقق فرهنگ انتظار در جامعه را رسیدن به وعده‌های الهی است.

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: زمانی احساسات ما می‌تواند مفید باشد که ویژگی امید و انتظار را در خود جای داده باشد، زیبایی‌هایی که باید در یک جامعه انسانی وجود داشته باشد، می‌توان در جامعه منتظر جست‌وجو کرد.

وی خاطر نشان کرد : اگر آشنایی بامسائل دینی داشته باشیم و این مسائل را در زندگی فردی – اجتماعی رعایت نمائیم آن وقت از جامعه ای مهدوی برخوردار خواهیم بود .

محمد رضا رحیمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز این در همایش گفت : دست یابی جوانان به قله های بزرگ علمی موجب شگفتی و دغدغه دشمنان شده است .

وی اظهار داشت جوانان ما حضرت علی اکبر را الگوی خود قرار داده و با تاسی به آن حضرت راه سعادت و کمال را خواهند پیمود .

رحیمی پرهیزگاری و تقوی –کوشش و تلاش –حق پذیری-شهامت و شجاعت –پرهیز از افراط و تفریط –عبادت و امر به معروف و نهی از منکر و تزکیه و تعلیم را از ویژگیهای جوانان آراسته خواند و گفت :جوانان ما باید با دین مداری و دین محوری پا به عرصه های اجتماعی –فرهنگی –سیاسی و اقتصادی بگذلرند و رسالت خود را در تمامی عرصه ها با دفاع از اسلام و ارزش های دینی و با تبعیت از ولایت فقیه و حمایت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به ظهور برسانند .

وی با اشاره به شعار سال ازفرمایشات مقام معظم رهبری ا ز جوانان خواست تا بیش از پیش تلاش و کوشش مخصوصا در نظام تعلیم و تربیت داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.