مقامات فرانسوي، ساخت دانشكده نظامي در منطقه جبل الزيتون در قدس شرقي و تداوم شهرك سازي ها در اراضي اشغالي فلسطين توسط صهيونيست ها را محكوم كردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيرة؛ برنارد فاليرو، سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه در نشست خبري خود، با محكوميت اقدامات اشغالگران صهيونيست در ادامه شهرك سازيها، ساخت 171 واحد مسكوني در قدس شرقي را نشان دهنده عدم پايبندي اين رژيم به قوانين بين المللي و تندروي در سياست هاي اشغالگرانه دانست.

وي گفت: به موجب قانون بين المللي موجود، شهرك سازي چه در كرانه غربي رود اردن و چه در قدس شرقي، غير قانوني است و مقامات اسرائيلي با نقض قوانين بين المللي و افزايش فشار خود بر فلسطيني هاي ساكن اين مناطق، خود را بيشتر در سطح جهاني رو به انزوا مي كشاند.

گفتني است؛ طي روزهاي اخير، رسانه هاي صهيونيستي از ساخت دانشكده اي نظامي در قدس شرقي و اسكان افسران ارتش اسرائيل در آنجا خبر دادند كه با واكنش تند احزاب مختلف فلسطيني و كشورهاي خارجي روبرو شد و معترضان به تداوم شهرك سازي رژيم صهيونيستي خواهان پيگيري قضائي اين موضوع از طريق مراجع بين المللي شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار