دبیر نخستین جشنواره ملی شکلات و بستنی گفت: بعد از کشورهای ایتالیا و هلند، سومین جشنواره بستنی و شکلات جهان در شهرستان بابل آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، رامین بابایی افزود: همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) و به منظور ایجاد فضای شاد برای خانواده‌ها، شهروندان بابلی و شهرهای همجوار این جشنواره به مدت پنج روز در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این جشنواره 22 شرکت مطرح تولید لبنیات کشور شرکت می‌کنند، ادامه داد: این جشنواره با همکاری تعدادی از شرکت‌های تولید کننده بستنی و شکلات و با همکاری شورای شهر و شهرداری بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و 400 نوع بستنی و شکلات در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای شاد و متنوع به مناسبت نیمه شعبان، آشنایی با بستنی و شکلات و طعم‌های مختلف آن، آموزش شهروندان برای تهیه شکلات و بستنی، فالوده سنتی و دسرهای خانگی، معرفی محصولات شرکت‌های لبنی و مشارکت جدی مسئولان برای حمایت از صنایع در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

دبیر نخستین جشنواره ملی شکلات و بستنی متذکر شد: درصد هستیم سال آینده این جشنواره را به صورت بین‌المللی در بابل برگزار کنیم./س

برچسب ها: آغاز ، جشنواره ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.