رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف از در حال اجرا بودن 10 پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس صنعت الله فیروزه با اعلام این خبر گفت: در مجموع 79 کیلومتر راهروستایی منطقه به منظور افزایش سطح رفاه روستاییان در حال بهسازی و آسفالت است که از این میزان 31 کیلومتر آسفالت شده و باقیمانده محورها نیز در حال اجرای مراحل روسازی می باشد.

وی افزود: محور روستایی گرازی به طول 35 کیلومتر از جمله این پروژه ها است که تاکنون 11 کیلومتر آن آسفالت شده و مراحل روسازی 4 کیلومتر دیگر به پایان رسیده و آماده آسفالت است.

مهندس فیروزه ادامه داد: در محور احمدآباد- خیرآباد نیز از7 کیلومتر باقیمانده مسیر تا ابتدای امسال5 کیلومتر آسفالت شده و 2 کیلومتر پایانی با اتمام مراحل مقدماتی آماده آسفالت می باشد. همچنینعملیات آسفالت 5 کیلومتر از 10 کیلومتر محور چاه مسیله - چاه گچی و 10 کیلومتر از محور 12 کیلومتری چاه زول- نهور در بخش سنگان نیز انجام شده و مابقی در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خواف همچنین از تکمیل مراحل خاکی و اجرای لایه های زیر اساس و اساس در دو محور مهاباد- جلگه زوزن و ده خطیب خبر داد.

وي همچنين در خصوص پروژه های راه بین شهری در حوزه این شهرستان گفت: بهسازی و آسفالت 52 کیلومتر از محور خواف و تایباد و در ادامه آن بهسازی محور سه راهی سنگان- سنگان در حال اجرا بوده ،همچنین بهسازی و آسفالت یک قطعه 20 کیلومتر از محور خواف- قاین و مطالعه بهسازی محور بیاس آباد - قاسم آباد نیز از دیگر پروژه های راه بین شهری در حال اجرا در شهرستان خواف است. /س

برچسب ها: بهسازی ، آسفالت ، خواف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.