نماينده مردم ملكان گفت: اجرای دقیق عدالت و برخورداری جامعه به صورت عادلانه از امكانات یكی از محوری ترین اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، افخمي در جلسه شوراي اداري ملكان ضمن تاكيد بر اجرای عدالت  در جامعه اسلامي افزود: برخی اوقات مشاهده می شود امكانات دولتي و بخصوص تسهیلات اشتغال برای افراد نیازمند و برای ایجاد شغل پرداخت نمی شود كه  این عمل  باعث دلسردي مردم می شود.
وي معضل بيكاري جوانان و اشتغال را از بزرگترين دغدغه هاي مسئولين ملكان دانست و تصريح كرد: بايد در واگذاری تسهیلات اشتغالزایی و شهرك هاي صنعتي و گلخانه منطقه  افراد بومی در اولویت باشند.

در ادامه جلسه فرماندار ملكان نيز از مشكلات جوانان اين شهرستان در دريافت تسهيلات ازدواج در شعب بانك ها خبر داد و گفت : گاهي اوقات مشاهده مي شود برخي ها بخاطر گرفتن چند ميليون وام ازدواج بايد ماهها در شعب بانك ها معطل شوند.  
قاسمي همچنين خواستار رعايت حال استفاده كنندگان از وام ازدواج بخصوص در ضمانت شد. در این جلسه امام جمعه ملكان نیز با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، خواستار حذف قوانین زاید و دست و پاگیر اداری بمنظور ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بخش خصوصی شد و گفت: تولید ملی فقط با شعار نیست بلكه باید در عمل مسوولان بستر لازم را برای آن فراهم نمایند.

حجت الاسلام حافظ زمانی با تاكید بر استفاده از كالای ایرانی و حمایت از تولید كنندگان افزود: صدا و سیما و رسانه های گروهی در این زمینه نقش مهمی دارند./س
برچسب ها: بیکاری ، جوانان ، بزرکترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.