معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اين سازمان با تمام توان در نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه كه در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان فارس برگزار مي شود شركت میکند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس فرزین حقدل افزود : هدف از شركت در اين نمايشگاه ارتباط مستقيم و رو در رو با فعالان صنعت گردشگري و تبادل اطلاعات با بخش خصوصي ، دولتي و ساير استانهاي كشور و بويژه استان فارس است.

وی تصریح کرد: بيشترين گردشگران ورودي به جزيرۀ قشم از استان هاي بزرگ  نظیر  تهران و فارس است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیهای جزیره برای جذب بیشترگردشگر از این مناطق است .

معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم گفت: غرفه قشم با الهام از معماري سنتي جزيره در يكي از بهترين نقاط محل نمايشگاه براي نمايش توانمندي هاي این منطقه طراحي و ساخته شده که جاذبه ها و امکانات گردشگري نظير دفاتر خدمات مسافرتي، واحدهاي اقامتي سنتي و مدرن،ژئوپارك  قشم ،  مسيرهاي گردشگري قشم  از طریق کارشناسان مجرب با استفاده از کاتالوگ و بروشورهای دو زبانه به مخاطبان  معرفی میشود.

حقدل افزود: در اين نمايشگاه بخشهاي خصوصي فعال در صنعت گردشگري قشم اعم از جامعۀ هتلداران، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي، باشگاههاي غواصي و هنرمندان صنايع دستي قشم حضوري چشمگير دارند.    

نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه از 14 تا 17 تیر در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان فارس برگزار مي شود./س

برچسب ها: گردشگری ، خاورمیانه ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.