شهردار منطقه 7 از تشکیل 5 ستاد ویژه در راستای سرعت بخشیدن در انجام توافقات با معارضان ملکی در پروژه بزرگراه امام علی (ع) با حضور مناطق معین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر رمضان میر عباسی با اشاره به تقسیم بندی انجام توافقات پروژه بزرگراه  امام علی (ع) در راستای سرعت بخشیدن در اجرای این طرح عظیم شهری بین مناطق 3، 4، 6 ، 22  و 7 گفت : با توجه به وجود بیشترین معارضان ملکی این پروژه در منطقه هفت و در راستای سرعت بخشیدن به اجرای کار ، توافقات باقی مانده در این پروژه بین 5 منطقه یاد شده تقسیم بندی شد.
شهردار منطقه 7 ادامه داد: در این راستا 5 کمسییون ویژه در ستاد پروژه بزرگراه امام علی (ع)  تشکیل شده است که  از صبح تا شب در این ستاد مستقر هستند.
وی هدف از تشکیل این  5 کمیسیون را تقسیم بندی تمامی توافقات باقی مانده بین مناطق (معین) مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون عملیات توافق با معارضان ملکی در حال اجرا است که براین اساس  با مالکان نفر به نفر صحبت و توافق انجام می شود.البته تعدادی از مالکان درخواست مبالغ بالاتری از آنچه شهرداری پیش بینی کرده را دارند که در این صورت موضوع از طریق مراجع قانونی و ماده 9 دنبال می شود.
میرعباسی اضافه کرد: در این راستا در مورد 2 ملک ماده 9 اعمال شده و 5 ملک نیز در این هفته در دستور کار ماده 9 قرار دارند.
 تنها 120 ملک معارض باقی مانده است
وی ادامه داد : 120 مورد معارض ملکی در این پروزه باقی مانده است که باید مورد توافق قرار گیرند . تاکنون 1542 مورد معارض ملکی توافق ، 1185 ملک تملک و 1193 ملک نیز تحویل وتخریب شده است .
شهردار منطقه 7 افزود : به هریک از  مناطق معین ، 20معارض معرفی شده که هر یک با اکیپی اقدام به انجام توافق با معارضین ملکی در این پروژه می کنند ضمن اینکه منطقه نیز توافق با 40 معارض ملکی را در دستور کار دارد.
اجرای 7 پل اصلی و فرعی در پروژه بزرگراه امام علی (ع)
میرعباسی با بیان اینکه  هفت پل اصلی  و فرعی در این پروژه در حال ساخت است که 85 درصد عملیات ستون گذاری و نصب پایه ها به اتمام رسیده گفت :  2 پل در مرحله اجرای عرشه است همچنین در طول مسیر 1195 شمع در دو طرف بزرگراه طراحی شده کار نصب آنها آغاز می شود.
شهردار منطقه 7 جابه جایی لوله فشار قوی گاز در خیابان دماوند  ، جابجایی لوله آب خیابان لطیف اکبر نژاد ، جابه جایی کافوها و شالتر های برق ، انجام توافق با معارضان ملکی و فصلی و آزادسازی 65 درصد معارضان جهت تخریب را از دیگر اقدامات اجرایی در این پروژه برشمرد ./ف
برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، ویژه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار