ارتفاعات شمال پايتخت تفرجگاه مي شود

شهردار منطقه يك گفت: ارتفاعات و نقاط بالادستي شمال تهران به اماكن تفرجگاهي تبديل مي شود.

مجتبي يزداني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: صيانت از ارتفاعات بالادستي و حريم شهر از جمله ماموريتهاي راهبردي و ذاتي مديريت شهري و نيز در راستاي حفاظت و پاسداشت حقوق شهر و شهروندان است.
وي بيان كرد: مديريت شهري درصدد است با بهره گيري از انرژي و مشاركت شهروندان به ويژه طرفداران و فعالان عرصه محيط زيست، ارتفاعات بالادستي شميران را به تفرجگاه تبديل كند تا ضمن حفاظت از اين منابع طبيعي، محيطهاي عمومي براي گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم سازد.
يزداني تصريح كرد: به رغم تلاشهايي كه طي سالهاي اخير صورت گرفته است تهران از تفرجگاههاي عمومي مناسبتي برخوردار نيست و به نوعي دچار فقر فضاهاي تفرجگاهي است كه با اصلاح رويكردي كه در كيفيت مديريت حريم شهر به ويژه در نقاط بالادستي و ارتفاعات اتخاذ كرده است اميدواريم بتوانيم فضاهاي تفرجگاهي عمومي در دسترس شهروندان قرار گيرد.
وي گفت: طي ساليان گذشته در بخشهايي از ارتفاعات شمال تهران ساخت و سازهاي غيرمجاز صورت گرفته كه بر اساس توافقات و به پشتوانه قوانين و مقررات، نسبت به رفع تخلفات در اولين فرصت خواهيم پرداخت و با رهاسازي اراضي مورد نظر، طرح ساماندهي ارتفاعات شمال تهران را اجرايي مي‌كنيم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار