معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1390 تعداد 2545پروژه عمرانی در قالب 952 طرح در کهگیلویه وبویر احمد تعریف و تصویب شده که همه دارای موافقتنامه است.

کورش امیدی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه  خبرنگاران یاسوج، افزود: از این تعداد، 1314پروژه جدید و در سال 1390 اجرای آنها آغاز شده است و مابقی پروژه‌ها مربوط به سال‌های قبل می‌باشد.
  به گفته وی، این تعداد پروژه‌ها  مربوط به 73 دستگاه اجرائی استان می باشند که اداره کل راه و شهرسازی با تعداد 357پروژه ، جهاد کشاورزی با 342پروژه و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس با 301 پروژه به ترتبیب بیشترین پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.
  معاون عمرانی تصریح کرد: از کل پروژه‌های عمرانی استان ، 2007 پروژه از محل اعتبارات استانی، 21 مورد اعتبارات ملی استانی شده و 517 پروژه از اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه تعریف و به تصویب رسیده است.
 امید‌ی پور، سال 91 را سالی پرکار برای دستگاه‌های اجرائی دولت‌ در اجرای پروژه‌ها و کار و تلاش برای ساماندهی طرح‌ها برشمرد و گفت: تمام عزم دولت براین است تا پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای تا پایان کار دولت دهم به سرانجامی برسند و یا حداقل به جائی برسند که بار مالی کمی برای دولت آینده داشته باشند. /س

برچسب ها: یاسوج ، عمران ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.