30 قسمت از سريال تلويزيوني "مثل من، مثل تو" كه پيش از اين «امروز، فردا» نام داشت توليد شد.

داود قچاق تهيه كننده سريال تلويزيوني "مثل من،‌ مثل تو" كه پيش تر نام آن "امروز، فردا" بود در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدا نيز تصميم داشتيم نام اين سريال را عوض كنيم كه آن را به "مثل من‌، مثل تو" تغيير داديم.
وي ادامه داد: تاكنون حدود 30 قسمت از سريال 60 قسمتي "مثل من، مثل تو" به پايان رسيده است كه 30 قسمت اول اين سريال در ماه مبارك رمضان پخش مي‌شود و 30 قمست دوم نيز بعد از ماه مبارك رمضان صورت مي‌پذيرد.
اين تهيه كننده به تعدد لوكيشن هاي اين سريال اشاره كرد و اظهار داشت: باز هم تاكيد مي‌كنم كه سريال "مثل من، مثل تو" اولين سريال توليد شده در ماه مبارك رمضان است كه تاكنون چنين اتفاقي صورت نگرفته است در نتيجه وقتي اسم كودك و خردسال به ميان مي‌آيد بايد تمام مسائل و موضوعات آن ها را در نظر بگيريم.
وي ادامه داد: تعدد لوكيشين هاي ما نيز به دليل موضوع آن است كه مدرسه، بيمارستان، خانه، مسجد از لوكيشن هاي مختلف اين سريال هستند.
قچاق تصريح كرد: "مثل من، مثل تو" كاري مختص به كودك و خردسال است كه براي شبكه 2 سيما ساخته مي شود.
قچاق سريال "مثل من،‌ مثل تو" را سريالي اخلاقي ناميد و گفت: "مثل من، مثل تو" سريالي كاملا اخلاقي است كه موضوعات مختلف كودكان و خردسالان را در بر مي‌گيرد كه تيم كاري ما با علاقه بسيار به توليد كار كودك مي‌پردازند./ي2

برچسب ها: سریال ، تلویزیون ، شبکه دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.