مدير کل امور رسانه هاي معاونت تبليغ و آموزشهاي کاربردي حوزه علميه با تأکيد بر اينکه توليد و ارائه نرم ا فزارهاي ديني ويژه مبلغان در دستور کار است از تهيه نرم افزار محاسبه گر خمس خبر داد.

  حجت الاسلام جواداسماعيلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: اداره نرم افزارهاي ديني يکي از ادارات زير مجموعه معاونت تبليغ و آموزشهاي کاربردي حوزه علميه است.

وي ادامه داد: نرم افزار محاسبه گر خمس که در حال بارگذاري اطلاعات است حاوي فتواهاي مراجع تقليد با محوريت احکام خمس است.

وي با اشاره به هدف تهيه اين نرم افزار افزود: نرم افزار محاسبه گر خمس با هدف جمع آوري و ارائه اطلاعات مورد نياز مبلغان در خصوص خمس تهيه و در سال جاري به مخاطبان ارائه مي شود.

حجت الاسلام اسماعيلي با بيان اين مطلب که نرم افزار مجله مبلغان يکي ديگر از نرم افزارهاي توليدي اين مجموعه است، ادامه داد: اين نرم افزار حاوي 150 شماره از مجله مبلغان به صورت ساده و قابل دسترس تهيه شده که بيش از هزار مقاله علمي، ديني و پژوهش را در اختيار مبلغان قرار مي دهد./ل
برچسب ها: خمس ، نرم افزار ، اسماعیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۵ دی ۱۳۹۶
چرا دانلود نمیشه ؟
France
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
سلام علیکم
مدتیه این نرم افزار بدست یک شرکت خلاق نرم افزاری تولید شده است. ما از طریق امور مساجد استان با این نرم افزار آشنا شدیم و از اونجاییکه اونرو مفید دیدیم ،گفتیم بد نیست تا به دیگران نیز این کار رو معرفی کنیم.
از طرفی این نرم افزار هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای ویندوز تولید شده است.
www.rubiksoft.ir
آخرین اخبار