رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از اعزام تیم کبدی استان به مسابقات لیگ برتر سالنی پنج نفره آقایان خبر داد

علی سابوته در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر سالنی پنج نفره از 14 تیر ماه در دو گروه برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی در قالب گروه ب این رقابت‌ها بهاستان یزد اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم حضور دارند که در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی افزود: مسابقات بانوان نیز از 20 تیر ماه در دو گروه الف و ب در تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی هر تیم متشکل از پنج عضو اصلی و دو عضو ذخیره است که ترکیب تیم استان در بخش آقایان شامل افشین جعفری، مهرداد جعفری، فرشید پایی، محسن ادنانی‌پور، عمار و عرفان صداقت‌نیا و عمران مددی به مربیگری احمد ادنانی‌پور و مهدی رفیعی است.

سابوته با اشاره به آمادگی خوب تیم استان خاطر نشان ساخت: تمرینات آماده‌سازی تیم استان از چهار ماه گذشته زیر نظر مربی بدنساز استان تهران آغاز شد و خوشبختانه هم‌اکنون تیم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال استان مرکزی برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند که امیدواریم شاهد موفقیت تیم در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی خانه کبدی در اراک خبر داد و ابراز داشت: امسال همچنین رشته کبدی در رده سنی نوجوانان در بخش آقایان و بانوان راه‌اندازی شد.

وی راه‌اندازی رشته کبدی در شهرهای خنداب و فراهان، برگزاری دوره آموزش مربیگری و شرکت در مسابقات لیگ سالنی 12 نفره را از دیگر برنامه‌های هیئت در سال جاری برشمرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.