یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اصلاح جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... نقش موثری در پایان غیبت و ظهور حضرت ولی عصر(عج) دارد.

حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام زمان(عج) فرهنگ انتظار را آرمان مهم شیعه دانست و اظهار داشت: فرهنگ انتظار نقشه راه را برای شیعیان پیرو اهل بیت(ع) روشن کرده و آنچه در تعالیم دین آمده این است که منتظران مصلح باید صالح باشند.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: جامعه ای که منتظر آمدن مهدی موعود(عج) است باید در هر شرایطی به اصلاح معایب درونی خود فکر کند.

وی تصریح کرد: برخی سعی می کنند این تلقی نادرست را در جامعه تبین کنند که ترویج ظلم و فساد زمینه ظهور حضرت را فراهم می کند و این در حالی است که با وجود جامعه ای عاری از همه زشتی ها امر فرج محقق می شود.

حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: منتظر واقعی کسی است که در هر شرایطی خود را در محضر امام معصوم بداند و مراقب تمام حالات و رفتار خود باشد.

وی تصریح کرد: انتظار با مقوله هایی چون دروغ، تهمت، فساد مالی و ...منافات دارد و قطعا کسی که در هر شرایطی دست به گناه می زند شایسته فرهنگ انتظار نیست.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ....نقش موثری در پایان غیبت و ظهور حضرت مهدی(عج) دارد./پ3
برچسب ها: عبادی ، امام زمان ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار