قلعه نوعی که برای دیدن بازی فینال یورو به اوکراین رفته بود بامداد امروز به ترکیه رسید و از امروز تمرینات را زیر نظر گرفت.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم استقلال زمان عدم حضورش در اردو و حضورش در کیف اوکراین تماس با مسئولان تیم استقلال برقرار کرد و از مسئولان تیم درخواست کرد که با توزی هافبک مهاجم تراکتورسازی مذاکرات نهایی را انجام دهند البته این اتفاق رخ داد و قرار است که این بازیکن سال آینده را در استقلال سپری کند.

توزی در ابتدای فصل نقل و انتقالات در لیست اولیه و اصلی امیر قلعه نوعی قرار داشت اما به دلیل حضور انصاری فرد و حتی خلعتبری در لیست نهایی شرایط برای حضور وی در این تیم تغییر کرد و قلعه نوعی قید حضور بازیکن سابق خود را زد اما پس از منتفی شدن حضور انصاری فرد در این تیم و عدم بازگشت مجیدی و عدم تمدید قرارداد جباری شرایط تغییر کرد و این مربی دستور به جذب این بازیکن خارجی داد تا حداقل وی جای خالی بازیکنان رفته را پر کند و بتواند مقداری از شرایط نامناسب تیم را سر و سامان دهد.

این بازیکن مذاکرات نهایی را انجام داده است و اعلام شده که وی ظرف یک یا دو روز آینده در هیئت فوتبال حاضر می شود تا قراردادش را با استقلال به ثبت برساند و رسماً بازیکن این تیم شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار