شهرکرد /

آماده سازی هزار و 120 کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی

یک هزار و 120 کلاس درس براي اسکان مسافران تابستاني در استان چهارمحال و بختياري آماده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري، همچنين از آمادگي تمامي نهادهاي خدمات رسان و مراکز اقامتي و تفريحي اين استان براي استقبال از ميهمانان تابستاني خبر داد.
مژگان رياحي در بازديد از کمپينگ هاي سفرهاي تابستاني استان گفت: براي اسکان و تأمین امکانات و تسهيلات مسافران تابستاني، 54 هتل و مرکز اقامتي و 15 کمپينگ اقامتي در نظر گرفته شده است.
وي گفت: علاوه بر اين تعداد مراکز اقامتي، بيش از 100 مدرسه در سراسر استان نيز براي اسکان فرهنگيان و همچنين مسافران، تجهيز و ساماندهي شده است.
رياحي، با تاکيد بر قابليتهاي گردشگري استان چهارمحال و بختياري، موزه ها، آثار باستاني، تاريخي و طبيعي، از جمله آبشارها و رودخانه هايي همچون زاينده رود و کارون، گفت: در ميان آثار باستاني اين استان، بقاع متبرکه حضرات امامزادگان دومعصوم (س) شهرکرد، سيد بهاء الدین محمد (ع) شيخ شبان و...، از جايگاه تاريخي، معنوي و فرهنگي والايي برخوردار بوده و هم اکنون، آمادگي لازم براي پذيرايي از گردشگران را دارند.

استان چهارمحال و بختياري، يکي از ده استان برتر گردشگرپذير کشور است که همه ساله و در فصول مختلف سال، به دليل آب و هوای مطلوب و طبيعت بکر و زیبا، پذيراي ميليون ها میهمان، گردشگر و مسافر از سراسر کشور است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.