متوليان وزارت ارشاد از فساد موجود در سينماي ايران حمايت مي‌كنند و خودشان را سپر بلاي جريانات فاسد و منحط حاكم بر سينماي ايران نموده‌اند.

دكتر محمدصادق كوشكي پژوهشگر و عضو هيئت علمي دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات علي مطهري پيرامون فضاي حاكم بر سينماي ايران گفت: متاسفانه شيوع انواع مفاسد اعتقادي، سياسي، اخلاقي و مانند آن در سينماي ايران به حدي رسيده است كه حتي كودكان دبستاني نيز قادر به تشخيص مغايرت سينما با ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي هستند.
وي در ادامه گفت: بايد توجه داشت كه همين سينماي موجود با حمايت و مجوز وزارت ارشاد و معاونت سينمايي در اين مسير فاسد قرار گرفته‌اند و روز‌به‌روز به فساد آن افزوده مي‌شود و متوليان وزارت ارشاد نه تنها از اين روند احساس ناراحتي نمي‌كنند، بلكه از فساد موجود در سينما حمايت مي‌كنند و خودشان را سپر بلاي جريانات فاسد و منحط حاكم بر سينماي ايران نموده‌اند.
وي در پايان گفت: براي فهم ميزان مغايرت فضاي كلي حاكم بر سينماي ايران با اعتقادات اسلامي و ارزش‌هاي انقلابي نيازي به دانش و تخصص ويژه‌‌اي نيست و از اين رو نه وزير ارشاد و نه هيچ مقام مسئولي در وزارت ارشاد نمي‌تواند از روند فعلي حاكم بر سينماي ايران حمايت كند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار