نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) گفت: اين رزمايش نشان‌دهنده اقتدار و توان دفاعي بالاي جمهوري اسلامي ايران است كه مي تواند نقطه اتكا خوبي براي كشورهاي منطقه باشد.

منصور حقيقت پور نماينده مردم اردبيل، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه فرزندان رشيد انقلاب اسلامي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز رزمايش وسيع و همه جانبه اي را در منطقه بسيار وسيعي از كشورمان برگزار كردند، گفت: رزمندگان سپاه پاسداران در اين رزمايش دهها فروند از انواع موشك هاي كوتاه برد، ميان برد و دور برد را به صورت همزمان به سمت هدفي واحد در كوير لوت شليك كردند و توانستند هدف از پيش تعيين شده را با موفقيت مورد اصابت قرار دهند.

وي در ادامه افزود: از ديگر برنامه هاي اين رزمايش بمباران پايگاه هاي شبيه سازي شده توسط بمب افكن‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده است كه به عنايت الهي همه برنامه هاي پيش بيني شده رزمايش پيامبر اعظم (ص) 7 تا كنون به خوبي پيش رفته است.

حقيقت‌پور با بيان اينكه اقتدار و قدرت جمهوري اسلامي ايران مي تواند نقطه اتكا خوبي براي همسايگان كشورمان باشد، گفت :جمهوري اسلامي ايران بارها اعلام كرده كه ظرفيت دفاعي آن براي منطقه پيام آور صلح و آرامش و در امان‌ماندن از هر گونه تنش و نا امني است.

وي در ادامه افزود: اين رزمايش در عين حال پيام بسيار قاطعي براي كساني دارد كه دست به تهديدات مي زنند و درصددند از ظرفيت هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران استفاده كنند.

نماينده مردم اردبيل در مجلس با بيان اينكه تحريم ها هرگز نخواهد توانست ملت غيور ايران را از حركت در مسير رشد و تعالي متوقف كند، خاطر نشان كرد: ملت ايران در هر شرايطي مي تواند باتكيه بر توانمندي بسيار غني و قوي فرزندان خود نيازهاي خود را تامين كند.

گفتني است حقيقت پور و كوثري به عنوان اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس در محل برگزاري رزمايش پيامبر اعظم 7 حضور يافته و از نزديك در جريان برگزاري اين رزمايش قرار گرفته اند.

/س2

 

برچسب ها: اقتدار ، ایران ، اتکا ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار