در برخورد یک کامیون و چند خودروی سواری ، نوجوانی 14 ساله در خودروی سواری گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 16:59دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 45 را  به محل حادثه در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج ، زیر پل دپو اعزام كرد.
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات در مورد حادثه گفت: یک دستگاه کامیون در حال حرکت ناگهان از مسیر خود منحرف و با خودروی سواری پژو برخورد  می کند و این خودروی سواری نیز با دو خودروی دیگر برخورد می کند که منجر به واژگونی هر دوی آنها شده بود.
وی ادامه داد: در برخورد کامیون با این خودرو نوجوان پسر 14 ساله ای  که در صندلی عقب نشسته بود در خودرو گرفتار و زخمی شده بود. آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع سیستم برق خودروها با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی اقدام به رهاسازی کرده و نوجوان را از خودرو خارج کردند.
این نوجوان به همراه راننده دو خودروی واژگون شده جهت مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد. در ادامه عملیات آتش نشانان  پس از به حالت اولیه درآوردن خودروها وانتقال به پارکینگ توسط جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند./ف
برچسب ها: برخورد ، خودرو ، کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار